Wednesday, March 10, 2010

TERKINI PERMATANG PAUH

Pemimpin berjiwa rakyat di program kembali kepangkuan UMNO
di Guar jering

Kehadiran masyarakat kampong Guar Jering


Program Pentas Pemuda mendapat sambutan
daripada rakyat Guar Jering


Program Juara Rakyat Kebajian
"UMNO Perihatin"


Penyokong2 kafir harbi di Parlimen Permatang Pauh

Pengkianat Agama, Bangsa dan Negara


Perkembangan terkini warna politik khususnya di P.Pinang telah banyak menyedarkan rakyat akan keperluan untuk kembali kepada perjuangan UMNO dan BN. Kepincangan yg menanti belah PR semakin terserlah dengan berita-berita sensasi yang dicanangkan sendiri oleh YB2 mereka sendiri yang mula sedar betapa DSAI hanya mementingkan diri dan kedudukan dengan membiarkan YB2 mereka dianak tiri kan oleh LGE si kafir harbi ini.

Kerakusan dan kesombongan DAP ini yang diketua oleh LGE telah mula menyedarkan rakyat khususnya di P.Pinang betapa rakusnya mereka menggunakan kuasa untuk kepentingan kaum puak DAP dan membelakangkan rakan sekutu mereka. Kesedaran ini bukan hanya datang dari kalangan orang2 melayu malah kaum Cina dan India juga sudah dapat membaca rentak sandiwara yang sedang ditayangkan oleh juak2 DAP ini apabila banyak permasalahan dan janji2 DAP ini tidak tertunai.

Kebangkitan daripada keretakan ini, UMNO Permatang Pauh telah memperkukuhkan gerak kerja dalam menawan kembali hati rakyat dan memberi kesedaran betapa PR ini tidak mampu membela nasib rakyat.
Program Juara Rakyat bulan kebajikan yang diadakan baru2 ini telah mendapat sambutan yang begitu baik dikalangan warga Permatang Pauh dimana hampir 300 keluarga miskin telah dibantu. Bantuan yang disalurkan ini tampa mengira fahaman politik telah membuktikan bahawa UMNO sentiasa perihatin terhadap kebajikan rakyat. Walaupun mendapat bantahan daripada Pemuda PAS yang mengadakan demontrasi haram yang hanya dihadiri kurang lebih 50 orang, program Juara Rakyat Kebajikan telah dihadiri hampir 500 orang memenuhi setiap ruang tapak program.

Kemuncak kepada kesedaran rakyat, telah berlangsung kemasukan beramai2 ahli2 PKR dan Pas ranting Guar Jering kepangkuan UMNO. Ini baru permulaan kepada kebangkitan dan kesedaran rakyat. Banyak lagi kejutan2 yang akan menanti Pakatan Rapuh ini. Penipuan dan lakonan mereka sudah tidak dapat disorokkan lagi dan kini satu persatu kudis-kudis buta sedang diterjemahkan oleh firaun2 kecil dan firaun2 besar didalm PR akan terhurai....

No comments:

Post a Comment